Avatar billede mcforest Nybegynder
14. november 2004 - 21:02 Der er 5 kommentarer

Gratis Forums Invsion eller vBB

Hejsa

Jeg har hørt der var en light version til vBB men kan ikke finde den på deres side.

Jeg ville bruge Invision istedet for, men da Invision har fået nyt system har de ik deres pre release gratis længere.

Mit spørgsmål: Nogen der ka finde pre released Invision eller light versionen af vBB :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. november 2004 - 21:29 #1
Til info:

vB Lite is no longer available. If you download it from a site, you are doing so illegally. That is not allowed.
Avatar billede mcforest Nybegynder
14. november 2004 - 22:33 #2
Ok tak for info'en :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. november 2004 - 08:09 #3
Hvad evt med: http://phorum.org/
Avatar billede mcforest Nybegynder
15. november 2004 - 15:56 #4
Har kigget lidt på det, men synes ik den opfylder de krav til de hacks jeg skal bruge :)
Avatar billede apj Nybegynder
25. januar 2006 - 07:30 #5
Er der nogen der ved noget om phorum og invision i sammenligning?

Kan begge bruges selv hvis man planlaegger at tjene lidt penge paa sit site?