Avatar billede hasmark Nybegynder
14. november 2004 - 20:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

rep af mobil

Vi er de ulykkelige ejere af 2 stk. nokia 3310
Den ene lyser konstant når batteriet sættes i og er ellers uden for kontakt med omverdenen (Autisten)
Den anden slukker sig selv under samtaler (spasmageren) Fælles for dem begge er at de er rimelige velholdte og selvfølgelige over 2 år gl.
Kan det klares med opdateringer el. skal de rep. og hvad vil det kunne moste.
Avatar billede enriko Nybegynder
14. november 2004 - 23:28 #1
jeg har repareret en del tlf .. den der slukker sig selv kan skyldes på grund af dårlig batteri.

og den er anden må der  være en kortslutning  på en af kontakterne eller et eller andet der gør den gør kortslutter.. hvor bor i hen ??? kender en der kan kigge på tlf og reparer den og hvis reparationen ikke kan hjælpe så betaler i ikke noget...
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
15. november 2004 - 00:13 #2
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 11:35 #3
hej Enriko, jeg fik også den tanke at det kunne være batteriet , så jeg skiftede det igår og ser så tiden an, men jeg vil gerne havde repareret den anden. Jeg bor i København min Email-adresse er laandersen@sol.dk.
Hej Benny, tak for adressen I skal begge give mig et svar så vil jeg dele point mellem Jer
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 16:36 #4
tjek eller ring til www.mobilunlock.dk han kan hjælpe dig hvis det er
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 17:34 #5
hej, jeg har sendt en forespørgsel, du skal give mig et svar og ikke en kommentar for at modtage point. Vanlig Venlig Vinken Hasmark
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 17:38 #6
jeg kan ikke fortælle dig hva der er glat med tlf det kan være mange ting.. det kunne være en af dt små komponenter i tlf og det er hel masse. jeg kan ikke hjælpe dig videre,  hvad er der sket siden tlf lyser hele tiden? er der nogen der har været inde i den og prøve lave noget?
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 17:39 #7
nej der har ikke været forsøg på rep
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 17:41 #8
så at tlf lyser hele tiden er det noget der bare kom af sig selv lige pludselig?
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 17:41 #9
ja, ud af den blå luft
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 17:42 #10
meget mærkeligt..  som sagt er det svært at forætlle hvad fejlen er præcis det kan være mange ting.
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 17:44 #11
hvor i kbh bor du
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 17:44 #12
ja det er jeg udmærket klar over, så derfor prøver jeg det link du gav mig, giv mig et svar og jeg giverb dig point og 999 + 1 tak for hjælpen
Avatar billede enriko Nybegynder
15. november 2004 - 17:45 #13
oki helt i orden
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
15. november 2004 - 20:37 #14
jeg kom for sent med svar(har haft lidt travlt)
Avatar billede hasmark Nybegynder
15. november 2004 - 21:00 #15
Benny, jeg opretter et spørgsmål i dit navn, du hjalp mig jo også . tak for hjælpen.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
15. november 2004 - 21:16 #16
tak for Points