Avatar billede ladbye Nybegynder
14. november 2004 - 14:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet lille, enkelt flashsite - har design.

Goddag,

Jeg står i den situation at jeg står med et design der skal laves om til et flashsite. Det er lille og enkelt, men jeg har ingen viden om flash så derfor opretter jeg dette spørgsmål.

Det drejer sig om en hjemmeside jeg skal bruge til min virksomhed der deltager i Young Entreprise. Et fond der har til formål at fremme unge og iværksættere inden for virksomhedsførelse og økonomi.

Som sagt så har jeg lavet et design i Fireworks og skal nu have lavet det om til et flashsite. Jeg ved at dette kan lade sig gøre forholdsvist nemt, men er selv uden evner til det.

Designet kan ses her:
http://www.mobilinside.dk/flash_opgave/design.jpg

Som Du/I sikker kan se, er indholdsruden i midten og menuen i bunden. Jeg har allerede nogle små ideer til hvordan siden skal fungere, men dette dog mest som vejledende ideer. Du/I vil primært selv stå for udformningen af den. Mht. indholdet af siden (teksten) er jeg ikke vidende om, om dette kan ligges i filer ved siden af, således at dette kan ændres uden at skulle ændre flashfilen.

Kravet er at det bliver gjort hurtigst muligt, da den meget gerne skal stå klar tirsdag den 16.

Skulle Du/I have flere spørgsmål, er Du/I velkomne til at kontakte mig.

Mail: Palle@ladbye-hansen.dk
MSN: Palle_ladbye@hotmail.com <- foretrækkes da det foregår hurtigere end via mail.

Håber at der er nogen der er villige til at hjælpe mig for denne lille sum point.

På Forhånd Tak,

Mvh.
Palle Ladbye-Hansen
Administrerende direktør hos NOVOS
http://www.novus-denmark.dk
Avatar billede mex Nybegynder
21. november 2004 - 14:04 #1
Man kan ikke se billedet... jeg kan i hvert fald ikke. Ved ikke med de andre!
Avatar billede ladbye Nybegynder
21. november 2004 - 14:58 #2
hmm, hva med nu?
Avatar billede mex Nybegynder
21. november 2004 - 16:05 #3
Yep nu er den der! Jeg skal gøre mit forsøg =)
Avatar billede mex Nybegynder
21. november 2004 - 16:48 #4
Skal der bare være tekst på det hvide lærred? Og hvor mange skal være knapper?
Avatar billede ladbye Nybegynder
21. november 2004 - 17:22 #5
der skal være tekst og få billeder på det hvide lærred... og knapperne er dem der kan ses på billedet... forside, profil osv...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2004 - 18:27 #6
hvad kigger vi på?
Avatar billede mex Nybegynder
21. november 2004 - 19:16 #7
ok

nikolajdu>> Hvad mener du? http://www.mobilinside.dk/flash_opgave/design.jpg vi kigger på det link der..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. november 2004 - 12:57 #8
ja jeg ved ikke hvad jeg mener... ;-9
Avatar billede lulc Nybegynder
09. februar 2005 - 11:28 #9
Et sådan firma burde da have økonomi til sådan et job..?
Avatar billede ladbye Nybegynder
19. april 2007 - 14:58 #10
Lukker lige dette ældgamle spørgsmål ...