Avatar billede toften5 Nybegynder
14. november 2004 - 10:35 Der er 5 kommentarer

er min dvd brænder i stykker

hej jeg har en brænder som både kan brænde cd og dvd. jeg kan stadig brænde cd men når jeg vil brænde dvd skriver den faild. jeg har kunne brænde dvd før. er den i stykker???
Avatar billede bubbaa Nybegynder
14. november 2004 - 11:19 #1
Hvilken fejlmelding får du?
Prøv at opdatere brænder program og firmware.
Hjælper mange gange.
Avatar billede bleze Nybegynder
14. november 2004 - 11:57 #2
DVD brændes med en anden laser end CD'er. Det kan godt ske at den del går istykker så man stadig kan brænde CD'er. Har jeg før hørt om.  Send den retur til dit firma du har købt den hos, og få den ombyttet
Avatar billede bubbaa Nybegynder
14. november 2004 - 12:06 #3
Tror stadig det andet hjælper.
Mange får en power calibration error når de brænder dvd, men kan stadig brænde cd.
Det er næsten altid firmware og brænderprogram der skal opdateres.
Mange siger det er pga dårlige medier, det passer ikke.
Avatar billede hdmc Nybegynder
15. november 2004 - 10:07 #4
har nogle gange bøvl med min brænder.. hjælper of te at fjerne den og geninstallere. nogle gange pille strømmen helt fra brænderen starte maskinen op, slukke, sætte strøm til igen og starte op
..ved ikke hvorfor men det hjælper
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:05 #5
Skal vi få lukket?