Avatar billede aeae Nybegynder
13. november 2004 - 23:00 Der er 6 kommentarer

Messenger virker ikke efter installering af router

hej
Er der nogen der kan hjælpe med at at få min messenger til at virke, efter jeg har installeret min route så jeg kan have flere maskiner på min netværk, kan ikke bruge messenger og windows update.
Avatar billede aeae Nybegynder
13. november 2004 - 23:21 #1
det skal lige at jeg har en router der hedder: digitus DN-11004
Avatar billede daan Nybegynder
13. november 2004 - 23:26 #2
Du Skal vist nok åbne portene i Routeren.. Kan ikke lige huske hvilke Porte det.. Desværre..
Avatar billede speedytech Nybegynder
14. november 2004 - 01:12 #3
Avatar billede aeae Nybegynder
14. november 2004 - 17:26 #4
Hej tak for for den tysklink,men jeg kan ikke forstår tysk så jeg kan desværre ikke bruge det til noget
Avatar billede speedytech Nybegynder
14. november 2004 - 21:42 #5
Jeg er heller ikke lige den bedste til tysk, men det jeg forstår er.

Du skal ind i menuen - "Vitual Server Settings" - "Select" - "Manual Setting" - "Redirect IP-Address" (din interne ip) - "Port Range" - port=4662 '("low id" - "TCP")' og under "Port Range" skal du også vælger port="4672"  '("low id" - "UDP")' - Du skal selvfølgelig huske at gøre det samme i winxp SP2 firewall (eller en anden firewall som du evt. kan have installeret på din maskine..
Avatar billede aeae Nybegynder
11. marts 2007 - 01:57 #6
ok