Avatar billede pusling Nybegynder
13. november 2004 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af trådløst netværk

Hjælp til opsætning af trådløst netværk  121 point fra pusling

X Hej Eksperter

Jeg har netop købt CC pakken som er trådløst adsl. Jeg har intet forstand på det og jeg har det problem at min stationære virker fint (ej trådløst) men min bærbar kan ikke finde noget netværk hvad skal jeg gøre for at min bærbar virker?
Avatar billede leif Seniormester
13. november 2004 - 19:02 #1
Sikkert starte med at slå det trådløse til i routeren !

Men du kan jo starte med at lukke enten dette eller http://www.eksperten.dk/spm/561033
Avatar billede leif Seniormester
13. november 2004 - 19:03 #2
Eksperten regler §2.1.11
Avatar billede pusling Nybegynder
13. november 2004 - 22:49 #3
beklager jeg troede bare jeg havde spurgt det forkerte sted