Avatar billede t_obias Nybegynder
13. november 2004 - 15:17 Der er 5 kommentarer

PC genstarter

Hej eksperter

Jeg installerede følgende antivirus software: Bulldog

Det skulle jeg måske aldrig have gjort, for nu genstarter min pc når den er ved at gå ind i Windows XP. Jeg kan kun bruge min pc når jeg er i fejlsikret tilstand og der kan jeg ikke ikke fjerne softwaren

Hvis I kan bruge en hijackthis log får I den lige.

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 15:16:23, on 13-11-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\HijackThis\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.played.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [type32] "C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BDMCon] C:\Programmer\BullGuard\\bdmcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BGNewsAgent] C:\Programmer\BullGuard\\bgnewsag.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\programmer\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Perstray.lnk = ?
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {53B3ABEA-4445-44D9-A01E-088144CAABD9} (FileSharingCtrl Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/FileSharing/da/filesharingctrl.cab

Håber I har svaret.. Ellers ville det så hjælpe at formatere C ? Og kom venligst med en form for "guide" hvis jeg skal formatere C. Er ikke så skrap til det..

På forhånd tak

- t_obias
Avatar billede t_obias Nybegynder
13. november 2004 - 15:22 #1
Det hed Bullguard
Avatar billede zod Nybegynder
13. november 2004 - 15:29 #2
havde samme problem, og fandt aldrig ud af det
Avatar billede t_obias Nybegynder
13. november 2004 - 15:30 #3
Hvad har du så gjort?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. november 2004 - 17:49 #4
Prøv lige at fixe disse to i HiJackThis i fejlsikret tilstand og se om du så kan starte op og få afinstalleret BullGuard.

O4 - HKLM\..\Run: [BDMCon] C:\Programmer\BullGuard\\bdmcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BGNewsAgent] C:\Programmer\BullGuard\\bgnewsag.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. november 2004 - 17:50 #5
Problemet er måske at du også har Avast installeret.