Avatar billede kscbb Nybegynder
13. november 2004 - 12:32 Der er 9 kommentarer

Skærm forstørrelse

Jeg har en stort problem med min skærm. jeg fik en rubrik op på min skærm hvor der stod der var nogle opdatéringer klar til hentning, dem sagde jeg ja til og den gik så i gang med at opdatere min computer, da den var færdig genstartede computeren at sig selv, da den så startede op igen var alt på skærmen kæmpe stort, størrelsen havde ændret sig fra at være normal str. til at kæmpe str. ( str. gik fra normal kartoffel til bage kartoffel) nu har jeg ingen mulighed for at ændre det tilbage igen. Har i et godt råd til hvad jeg skal gøre....?
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:33 #1
prøv..

højreklik på dit skrivebord.. vælge egenskaber ... vælge indstillinger og set opløsningen op.
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:33 #2
prøv også...

højreklik på dit skrivebord.. vælge egenskaber ... vælge udseende

og sæt skriftstørrelse til normalt!
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:34 #3
ps..

har du problemer med at trykke på "Okay" knappen når du har lavet disse ændringer så prøv følgende..

gå tilbage til fanen indstillinger og tryk på din TAB knap 4 gange den som ligger lige over CAPS LOCK.. og tryk herefter enter
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. november 2004 - 13:10 #4
jeg ville jo nok undlade i første omgang at trykke OK, det kunne jo være noget snavs.

Stod der noget om hvad opdateringen gik ud på?

Normalt vil en opdatering ikke forandre på billedstørrelsen.
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 13:33 #5
tror næppe det vil skade at han godtager de nye indstillinger...

mit andet bud er hvis dette ikke virker..

Kontrolpanel/System/Hardware/enhedshåndtering

vælge skærmkort.. marker dit skærmkort... og fjern det!

genstart og lad windows finde den driver som passer bedst til skærmen.
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:50 #6
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede kscbb Nybegynder
22. november 2004 - 21:12 #7
Det er min søster som har lavet dette indlæg, og problemet er løst!
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. november 2004 - 00:20 #8
hvad var problemet, det er ret så vigtigt at vi på Eksperten ved hvad løsningen blev, please
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:39 #9
accepter dit svar kscbb og luk spørgsmålet