Avatar billede blim Nybegynder
13. november 2004 - 03:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Emails igennem director

Hej derude...
Jeg har brug for en xtra eller bare en eller anden metode (gerne samarbejde med ASP eller lign.), hvorpå man kan MODTAGE emails! Jeg har ledt nettet tyndt (tror snart google er træt af mig), og det eneste der er at finde er hvordan man sender emails, ikke modtager.

nogen der har nogle forslag? :D
Avatar billede jmc Nybegynder
13. november 2004 - 08:38 #1
kik på jmail, den kan hente via pop3
Avatar billede hikka Nybegynder
28. april 2005 - 21:11 #2
Prøv at se denne artikel om at modtage pop3 mail via multiuserXtra (Udfaset af MM, men stadig fuldt funktionel)
http://www.director-online.com/buildArticle.php?id=1145

Er du mere til getNetText/postNetText + asp/php (via ASPEmail/jmail) så check lige denne her:
http://www.shocknet.org.uk

Hikka
Avatar billede jmc Nybegynder
28. april 2005 - 21:32 #3
Du kan også benytte tailubanas webxtra og kalde et alm. webmail igennem explorer komponentet.
Avatar billede blim Nybegynder
28. april 2005 - 22:41 #4
Hikka den første der fra DOUG virkede super!! :D
Vil du ikke besvare så jeg kan give dig point?
Avatar billede hikka Nybegynder
29. april 2005 - 08:23 #5
Ja, fin artikel
Og hermed svar. Hikka