Avatar billede rassertoke Nybegynder
12. november 2004 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Simpel tekst counter i notepad

Jeg prøver at lave en html-hjemmeside i notepad, er der nogen der har en kode til en simpel tekst counter jeg kan bruge. Som fx: '1501 folk har besøgt denne side'.

Bemærk at ikke ved noget om noget, og nok har formuleret mig skidt.. :-)
Avatar billede rassertoke Nybegynder
12. november 2004 - 20:59 #1
jeg har heller ingen tålmodighed :-) kom nu
Avatar billede fixxxer Nybegynder
12. november 2004 - 21:08 #2
hvis du skal lave en counter-bliver du nødt til at kunne skrive noget til din hjemmeside.. det gør man typisk via et sprog som ASP eller PHP, men man kan også lave noget med Frontpage Server Extensions.

Hvis din side er af hel almindelig html, og du ikke lige har mulighed for at fordybe dig i ovenstående emner, kan du jo kikke på nogen af de countere som tilbydes via andre sider, fx www.chart.dk
Avatar billede rassertoke Nybegynder
13. november 2004 - 01:30 #3
ok, jeg vil gerne have min counter integreret i teksten, og ikke en kæmpe knap hvor der står: 'SPONSORERET AF WEBTEC'S UNITED CLICK FOR MORE INFO!!!!'. Hvis du ved hvad jeg mener..

Er der nogen mulighed for at jeg kan få integreret counter med teksten. Jeg aner nada om .asp og .php .. Jeg vil gerne forsøge mig med det, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte.
på forhånd tak