Avatar billede hvisle Nybegynder
12. november 2004 - 17:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MySQL database

Hejsa folkens!

Jeg har bestilt et domæne hos B-one, jeg ser så sennere at de ik bruger MS Access database, men bruger MySQL.
Mit problem er så at jeg er helt ny m.h.t MySQL, og ik rigtig ved hvor jeg skal begynde.
Nogen der har et par gode begynder tips, eller link til en god guide ?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2004 - 17:42 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2004 - 17:43 #2
Et godt råd vil være at du henter og installerer MySQL på din egen PC og
tester dine web applikationer mod den og så uploader. Du lærer autmatisk en
masse om MySQL så.
Avatar billede hvisle Nybegynder
12. november 2004 - 17:46 #3
okay, det vil jeg da kikke på. Men findes der ikke en dansk guide ?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2004 - 17:50 #4
Det gør der sikkert. Men jeg kan nu ikke lige komme i tanke om nogen.
Avatar billede hvisle Nybegynder
12. november 2004 - 18:00 #5
okay, smid et svar så skal jeg nok huske at gi dig point. Men jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2004 - 18:02 #6
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2004 - 18:04 #7
Måske http://www.webcafe.dk/artikler/php/ nederst "PHP & MySQL"
Avatar billede hvisle Nybegynder
12. november 2004 - 19:21 #8
Desværre, jeg vil bruge asp og ik php... ellers ok link.
Fandt noget her, som ser ud til at ku bruges:
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=132&techid=7
Avatar billede hvisle Nybegynder
12. november 2004 - 20:56 #9
Det ser ik ud til der kommer flere inlæg.. pointne er dine, tak for hjælpen.