Avatar billede b-master Nybegynder
12. november 2004 - 16:00 Der er 5 kommentarer

Tekst over billede

Hej alle sammen.

Jeg ville høre om nogle havde et script i stil med "alt="Bla bla
bla"". Altså, en tekstkasse over billedet når man hoover over med
musen. Problemet med "alt=" er de begrændset muligheder, så som
boksen er gul og men ikke kan lave mellemrum i den.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 16:07 #1
Avatar billede b-master Nybegynder
12. november 2004 - 16:18 #2
Tak skal du have. :)
Avatar billede b-master Nybegynder
12. november 2004 - 16:22 #3
Men findes der ikke en mere simpel én der ude på nettet?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 16:22 #4
selv tak (ingen point til mig, den her er gratis)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 16:23 #5
Det gør der måske nok, men overlib er den mest brugte, fordi den kan tilpasses så mange forskellige ønsker.

Du kan uden tvivl selv koge noget sammen der måske fylder 20 linier, men så er det også efter dine spcecifikke ønsker :)