Avatar billede zod Nybegynder
12. november 2004 - 13:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Egenskaber for skærm (hvor)

Hvor finder man Egenskaber for skærmen ???

svar hurtigt
Avatar billede barin998dk Nybegynder
12. november 2004 - 13:49 #1
Højreklik et tomt sted på skrivebordet og vælge "Egenskaber".
Avatar billede dct Nybegynder
12. november 2004 - 13:49 #2
Høreklik på dit skrivebord, Vælg Egenskaber
Avatar billede zod Nybegynder
12. november 2004 - 13:55 #3
Virker ikke,

det er det her jeg skal gøre

>>Her er hvordan du gør med et GeForce grafikkort: for at vælge fjernsynet som skærm skal du ind "Egenskaber for skærm" vælge "Avanceret" og så "Device selection" (dette gælder for Windows 2000/XP,<<
Avatar billede barin998dk Nybegynder
12. november 2004 - 13:58 #4
Så gå ind i "Kontrolpanelet" og vælg "Skærm". (Fører til det samme sted)
Desuden skal du jo ind i det rigtige faneblad. Det er formentlig fanebladet "Indstillinger", men der er jo det ved det, at denne dialogboks har forskelligt udseende, alt efter hvilket grafikkort man bruger.
Avatar billede zod Nybegynder
12. november 2004 - 14:13 #5
jeg kan ikke finde "Device selection"
Avatar billede kalp Novice
12. november 2004 - 14:43 #6
har du kigger under indstillinger / avanceret?
altså Høreklik på dit skrivebord, Vælg Egenskaber / indstillinger / avanceret?
Avatar billede zod Nybegynder
12. november 2004 - 15:18 #7
jeg kan ikke finde "Device selection"
Avatar billede zod Nybegynder
14. november 2004 - 17:19 #8
lukker