Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 13:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ADMIIIN...Ulovligheder IGEN!!!!

http://www.eksperten.dk/spm/56066
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
12. marts 2001 - 13:52 #1
Tsk tsk..
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
12. marts 2001 - 13:52 #2
tsk\'er til PheroMaster
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. marts 2001 - 17:54 #3
Fuck hvor er i lamme.

Cyber_Freak>oxo dig.

Hvergang der er den mindste smule som i syntes er imod bogen render i hen til admin og brokker jer.

Det er faktisk ynkeligt at høre på.

og så især fra en der har 1200points..... tsk tsk tsk til dig cyberting
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 19:09 #4
og det siger du som har ca 500 point(rundet op)
Avatar billede jicki Nybegynder
12. marts 2001 - 19:14 #5
Må man nu ikke have 500 points???????????? *GrR*
I er fandme så grådige.. I vil kun ha\', ha\', og ha\' .. Hvad vil i bruge alle de points til ??????
Avatar billede jicki Nybegynder
12. marts 2001 - 19:15 #6
Og så fordi at man har sølle 500 points... T-S-K !!!!!!!!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
12. marts 2001 - 19:56 #7
SLap nu af, alle sammen - jeg synes efterhånden, denne her evige, ørkesløse diskussion om snyd og ikke snyd har nået ekstreme højder. For et halvt års tid siden var Eksperten bare et stille, roligt og hyggeligt forum, men nu... nææ nej, nu går der ikke 2 spørgsmål, får der bliver råbt og skreget og spillet på tromme og hvad ved jeg:

Hvorfor laver Admin ikke, sideløbende med point top 10\'en en top 10 over de værste snyltere, snydere osv. Så kunne man indenfor hver kategori se, hvem de andre brugere havde ratet som de 10 værste \"forbrydere\" - på den måde ville denne her diskussion højst sandsynligt gå mere eller mindre i sig selv igen...

Just my 2C
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
12. marts 2001 - 19:57 #8
Det skal lige for en god ordens skyld siges, at jeg er helt på \"de gode\'s\" side... ;-)
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 20:45 #9
jicki> jeg er sq ik ude på noget, men der er da ik nogen grund til at han skal nedgøre mine point.....på den anden side er jeg sq ligeglad
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
22. marts 2001 - 10:00 #10
lukker
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. marts 2001 - 20:17 #11
pheromaster er slettet