Avatar billede soliduz Nybegynder
12. november 2004 - 11:35 Der er 1 kommentar

problemer med bånd backup

Hejsa eksperter.

Jeg har nogle problemer med noget bånd backup. vi har her på stedet et system der kører backup hver dag, problemet er at den er begyndt kun at ville have 12-13GB på et bånd hvor der normalt har været plads til 21-22GB.. nogle ideer på hvorfor dette pludselig sker?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2004 - 20:01 #1
Har I deaktiveret komprimering? Det kunne tyde på det med de tal du skriver.
Ellers prøv at definere backupjobs forfra - eller kør en recovery på backupdatabasen.