Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 13:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på

1) Når jeg forsøger at logge på eksperten fra Explorer får jeg følgende fejlmeddelelse:\"The document contained no data. Try again later or contact the servers administrator\" ??
Hvorfor det og hvad skal jeg gøre. ???

2)
Og når jeg forsøger at logge på eksperten fra explorer får jeg blot en blank skærm ???

Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 13:04 #1
ups i spørgsmål 1 skulle der stå netscape i stedet for explorer!!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. marts 2001 - 13:04 #2
så er du slettet !
Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 13:17 #3
Hvad mener du med det ??
Hvem har slettet mig og hvorfor skulle jeg være slettet ?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 13:51 #4
prøv at skrive et spørgsmål til ADMIN, de kan helt sikkert hjælpe dig

http://www.fotx.net/cyber_freak
>>>>>>>>>>>>>>>>Cyber_Freak<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Avatar billede mailliw Nybegynder
12. marts 2001 - 14:26 #5
>>cyper_freak
jeg har en kammerat som har været ude for det samme, og han har adskillige gange skrevet til info@eksperten.dk uden at de har svaret. Han har også prøvet at ringe - men også uden held.
Er der et andet sted jeg kan maile end til info@eksperten, da de i hvert fald ikke har hjulpet min kammerat.
han har også stillet spørgsmålet til eksperten se linket http://www.eksperten.dk/spm/55276
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
12. marts 2001 - 14:28 #6
lav et spørgsmål der starter med ADMIIIN, det kan sikkert vække dem
Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 17:20 #7
nu har jeg ringet til min svoger, der er datamatiker - og han har løst det for mig.
Hans forslag gik på at jeg skulle slette mine cookies+filerne i Temporary Internet Files ( der var hele 50Mbytes!!!)
Det har jeg prøvet og nu kan jeg sgu logge på så let som ingenting
Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 17:21 #8
de nul piont får jeg selv