Avatar billede martinmic Nybegynder
12. november 2004 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

oplysninger på et Reg nr. fra en bil

Hej Alle Eksperter.
Ved godt dette måske ikke lige er stedet at spørge, men nu prøver jeg alligevel
Er der et sted på nettet hvor man kan se de forskellige informationer på en bil fra bilens nummberplade? Jeg ved at svenskerne har en side hvor man kan se noget info, f.eks hvornår den blev registeret første gang o.s.v, og jeg ville meget gerne finde sådan en side bare til DK også

Håber der er nogen af jer der ved det :)

M.v.h
Martin Michel
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 09:14 #1
www.bilsyn.dk kan du se hvornår din bil har været til syn
Avatar billede morten_leth Nybegynder
12. november 2004 - 09:19 #2
http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport
sådan helt præcist her, bare lige en opfølgning af jetdirect...
Avatar billede martinmic Nybegynder
12. november 2004 - 09:34 #3
Hehe tak. Den havde jeg nu fundet. :) Men er der ikke nogen anden side hvor man kan se om den er impoteret o.s.v lige som den svenske side? :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2004 - 10:11 #4
Ikke generelt.
Jeg ved Volvo har en side et sted, hvor man kan se importerede/eksporterede biler. Men det er ikke ud fra nummerpladen, men ud fra serienummeret på bilen.
Avatar billede kenp Novice
12. november 2004 - 10:16 #5
Er det dette du tænker på http://www.nrpl.dk/

Men en dansk nr. plade oplyser jo kun om hvornår den er indregistreret sidst i danmark (altså fået den nr. plade på) samt om det er taxa, eller anden special bil.
Avatar billede martinmic Nybegynder
12. november 2004 - 10:22 #6
Nej, det var ikke lige det jeg tænkte på, men ellers tak skal i have alle sammen :) Men jeg ringede simphelthen til motorkontoret nu for at få mine oplysninger.. kunne ikke vente mere :D
Men hvis i lige skriver et svar hver i sær, får i lidt point :)
Avatar billede kenp Novice
12. november 2004 - 10:23 #7
.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2004 - 10:26 #8
Jeg springer over..