Avatar billede madsnordskov Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opdatering

Kan man få en side til at opdatere automatisk...

Exempel:

En liste over data i en database... man trykker på "Tilføj"... ryger over på en side med en formular... udfylder og sender data til databasen... redirectes tilbage til listen... som SÅ skal være opdateret og indeholde det netop indtastede.
Avatar billede nej Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:32 #1
Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt, så er det ikke mere kompliceret, end at sætte en response.redirect "output.asp" ind efter at du har til føjet dataerne ind i databasen.

Mvh Emil
Avatar billede madsnordskov Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:34 #2
Det er det jeg gør... men når man kommer tilbage til output.asp er data ikke opdateret.
Avatar billede pingo Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:34 #3
Du redirecter tilbage sådan her:

Response.Redirect "liste.asp"

Og for at siden ikke skal gemmes (liste.asp) skal du i toppen af den specificere:

Response.Expires = 0
Avatar billede pingo Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:35 #4
Du skal sætte Response.Expires = 0 på output.asp
Avatar billede madsnordskov Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:36 #5
Tak
Avatar billede nej Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:38 #6
ok, så havde ikke helt forstået spørgsmålet rigtigt, men det jo godt vi har Pingo så :-)

Også lærte jeg også noget i dag :-)

Mvh Emil
Avatar billede pingo Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:39 #7
Emil: du skulle gerne lære noget hver dag (ellers bliver Gitte sur på dig)
Avatar billede pingo Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:39 #8
mads: det var som intet problem..
Avatar billede nej Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:41 #9
Brian: Det tror jeg ikke er noget problem, fik lige 10 i samf b idag :-)
Avatar billede pingo Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:44 #10
Email: ;-)