Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 12:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

nogen der kender subnet??

jeg kan ikke finde ud af at faa billeder til at virke naar jeg bruger subnet er der nogen der kan sige mige hvordan man skal goere.

Dines
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. marts 2001 - 12:55 #1
Lav din side i et ordenligt program og brug cuteftp
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. marts 2001 - 12:55 #2
sådan
Avatar billede visionmagic Nybegynder
12. marts 2001 - 12:57 #3
Smid lige linket ind her... så vi evt. kan finde fejlen for dig....
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 13:00 #4
jeg bruger at bruge cuteftp men er der virkelig ingen der har det sammen problem!!!

Dines
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. marts 2001 - 13:03 #5
det er jo ik en fejl hos subnet, det skulle være underligt, hvad er stien til dit billede ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. marts 2001 - 13:11 #6
HALLO
Avatar billede apollo69 Nybegynder
12. marts 2001 - 13:56 #7
Helt enig med no doubt, brug Cuteftp. Så kører det.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2001 - 15:33 #8
Huske at loade dem med op. Selv hjemmesider lavet med word eller frontpage virker fint på subnet. Brug blot WSFTP LimitedEdition Det program virker fint og er freeware.
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 16:32 #9
jeg har husket at loade billederne op, kan det vaere at der er et problem med stien til billedet??
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. marts 2001 - 16:34 #10
prøv at giv os URLen..
du linker højst sandsyneligt til at egen harddisk
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 19:22 #11
jeg har bare skrevet at stien til filen er logo.gif i mine html koder, og saa har jeg loaded billedet op paa subnet??????

Dines
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
12. marts 2001 - 19:33 #12
Alle jer og jeres fine programmer:

Det er i filnavnet fejlen ligger: Når dit FTP program smider jukset op kan den godt finde på at ændre \"casen\" i filnavnet:
- check at filen på internetserveren er stavet med små bogstaver og uden mellermum hele vejen igennem
- check at stien til filen i dit html-dok referrer til den rigtige billed fil - at det ikke er til den lokale harddisk fil (FPexpress fucker det nogle gange op med en lokal sti), men en alm. lokal referrence (blot eg img/img.gif

- brug notesblok til formålet - den fucker ikke i koderne mens du skriver..
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
12. marts 2001 - 19:35 #13
sorry det var måske blevet sagt :(

Men pn -> du kan evt. prøve at kalde billederne direkte fra browseren ved at indtaste den sti de burde ligge på i adresselinjen..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
12. marts 2001 - 20:25 #14
Hvis du kommer med en URL så letter det nok det
hele en smule.
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 22:48 #15
mange tak for de gode svar men det var nu brejnholt som fik mig paa rette spor saa han render med det hel :)

Dines
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
12. marts 2001 - 22:50 #16
doh det var kun en kommentar fra dig Brejnholt saa det ser ud til at det er no doubt der render med det hele :p
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
14. marts 2001 - 09:50 #17
Es geht ja...
ich bin ein Dumkopf