Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
11. november 2004 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dual Layer DVD'er, lidt info.

Jeg synes indtil videre kun man ser brændere og skiver af dobbeltlags-slagsen i plus formatet (DVD+R).
Er dette rigtig, og skal man lige vente lidt med at købe en dobbeltlags-brænder, indtil man kan brænde på begge formater i dobbeltlag?
Avatar billede sturman Nybegynder
11. november 2004 - 13:42 #1
Personally i would wait, not due to the fact that they seem to be only in +r. The reason i think you should wait, my reason for waiting as well, is that the speed at which you can burn the DL DVD's at is too slow. Plus it is only the Larger (strong brand name) companies that are making them, which results in the high price per DVD. As soon as the other companies get into producing them you will see the price come down pretty fast - gotta love competition for that.

In short wait for the speed at which you can burn the buggers increases and the price drop.

That was my 2 cents.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
18. november 2004 - 20:10 #2
Ingen andre?
Avatar billede wisen Nybegynder
19. november 2004 - 10:02 #3
Personligt synes jeg ikke man behøver at vente... jeg har lige købt en NEC ND3500A til godt 600 kroner - det er trods alt en begrænset investering... men selvfølgelig vil teknikken udvikle sig - men det gør den jo hele tiden, så du skal da selv afgøre hvornår du vil "tage springet"
Avatar billede wisen Nybegynder
19. november 2004 - 10:03 #4
. desuden har jeg læst nogle artikler der fortæller at + medier er mere stabile end - medier og at man derfor kan brænde hurtigere på disse.. så jeg tror ikke at det er et problem at der kun findes +R DL'er
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
12. december 2004 - 23:47 #5
wisen, laver du ikke et svar :-)
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
07. januar 2005 - 14:44 #6
Lukker!