Avatar billede basoda Nybegynder
12. marts 2001 - 10:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SMS sender med eget nummer istedet for 9901

Er der ikke en side på nettet hvor jeg ka\' sende beskeder så mit nummer kommer på som afsender istedet for 9901 eller hvad der ellers står? Jeg kender speedytomato men der er reklamer på.
Avatar billede jones Nybegynder
12. marts 2001 - 10:57 #1
Avatar billede basoda Nybegynder
12. marts 2001 - 11:03 #2
Jeg har lige prøvet den... Ved ikke om det virker endnu da den er for langsom.
Avatar billede basoda Nybegynder
12. marts 2001 - 11:11 #3
Nope den virker ikke!
Avatar billede lojmann Nybegynder
12. marts 2001 - 11:19 #4
Tror ikke du kan... Du skal nok have egen SMS gateway... Tjek evt. http://www.kammel.org
Avatar billede basoda Nybegynder
12. marts 2001 - 11:33 #5
Siden virker ikke! http://www.kammel.org/
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
12. marts 2001 - 11:50 #6
Gu ska\' man da ej ha\' egen gateway.
Hvis du nu bare bruger et ganz almindeligt emailprog og sender til den tlf@udbyder modtageren har, hvor du selv i dit emailprogram har defineret din emailadresse/tlf, så burde det da virke ganz perfecto.
Der arbejdes im augenblick på cyberfreak.dk på at lave noget alá...
Avatar billede basoda Nybegynder
13. marts 2001 - 08:13 #7
Nej det virker heller ikke.
Avatar billede basoda Nybegynder
13. marts 2001 - 08:14 #8
Nu kom jeg selfølgelig til at acceptere svaret \"Ved fejl\"!
Avatar billede fico Nybegynder
13. marts 2001 - 08:36 #9