Avatar billede dres Nybegynder
15. oktober 1999 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Voodoo3 Vs Quake

Hej

Har købt et voodoo3 3000 men når jeg spiller quake er det lige som der kommmer skygge jeg drejer mig hurtig rundt, lige som skygge fra musen.
Har en PII 300, 64MBram, Asus P2L97 MB

Dres
Avatar billede fatboy Nybegynder
15. oktober 1999 - 13:19 #1
Jeg kender ikke dit specifikke problem, men her er et uomgåeligt råd: Du skal gå på internettet og hente de nyeste drivere til din woodoo3 3000 og eventuelt til din mus.
Avatar billede gigabyte Nybegynder
15. oktober 1999 - 21:56 #2
Prøv drivere i første omgang. Du kan finde drivere til VooDoo 3 3000 på http://www.3dfxgamers.com/view.asp?PAGE=V3Drivers
Avatar billede gigabyte Nybegynder
15. oktober 1999 - 22:00 #3
Det er også muligt, at problemet har noget med selve spillet at gøre. Da kan du finde drivere på http://www.hirsty.force9.co.uk/SoD_utils.html som er specielt beregnet til at få diverse grafikkort til at virke under Quake
Avatar billede dres Nybegynder
19. oktober 1999 - 09:08 #4
Har selv løs problemet
tak skal i ellers have
Avatar billede fatboy Nybegynder
19. oktober 1999 - 15:34 #5
dres> kunne du tænke dig at fortælle os andre, hvordan problemet blev løst, så vi ikke også sidder en dag og sveder?!