Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2004 - 23:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan i se div. anmeldelser?

Hej coadmin - kan i se div. anmeldelser?
Jeg kan nemlig ikke se at der er sket noget i mine...
Avatar billede bredker Nybegynder
11. november 2004 - 05:41 #1
john>>det er du ikke den eneste der kke kan , alt efter hvilken anmeldelser det er , ser det mest ud som om de bare inorere dem
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2004 - 08:14 #2
Det håber jeg så sandelig ikke.
Det burde være sådan at man pr. automatik fik besked om at ens anmeldelse var under behandling...
Avatar billede exp Juniormester
11. november 2004 - 12:31 #3
Vi kan sagtens se jeres anmeldelser, og jeg kan samtidig oplyse, at der ikke er nogle åbne/igangværende sager med john_stigers som afsender. Dette betyder i sagens natur, at sagerne er færdigbehandlet og efterfølgende lukket.
Sagernes udfald kan jeg ikke udtale mig om.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede arne_v Ekspert
11. november 2004 - 12:32 #4
Det forslag er godt men ikke nyt (jeg tror at I kan finde samme forslag
5-10-20 gange tidligere).

Jeg tror faktisk at de bliver behandlet. Men ikke specielt hurtigt. Jeg laver
en anmeldelse en gang imellem når jeg ser noget horribelt. Og efter nogle
dage plejer der at være tager action.

Jeg tror dog at antallet af active co'er er lavt for tiden. F.eks. synes jeg at
langt de fleste af mine anmeldelser er behandlet af FCS. Men det kan selvfølgelig
også bare skyldes at han tager de kategorier hvor jeg typisk færdes.
Avatar billede fcs Novice
11. november 2004 - 18:36 #5
Arne_V>> Vi har ikke bestemte kategorier vi færdes i med mindre der er tale om en klage som går på noget teknisk indhold. Der kommer nogle af os (især mig) til kort nogle gange ;o)

Nogle gange tager behandlingen tid fordi vi kontakter den anmeldte for at høre en begrundelse/forklaring, hvilket i sagens natur tager tid. Derudover kan det være noget som vi coadmins skal diskutere internt, hvilket også tager tid. Selvfølgelgi er vi heller ikke herinde 24/7, hvilket kan betyde at det nogle gange tager længere tid end andre, men vi behandler ALLE anmeldelser.

Hygge

FCS
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2004 - 19:19 #6
exp> nej det er ok i ikke udtaler jer :)

tak :)
Avatar billede exp Juniormester
12. november 2004 - 10:10 #7
Så lidt :-)