Avatar billede franz_b Nybegynder
10. november 2004 - 21:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth Device not found

Hej.

Jeg har en bluetooth adapter, jeg ikke kan få til at virke korrekt. Jeg installerer softwaren i følge papirerne og derefter sætter jeg Bluetooth adapteren i og systemet finder den nye hardware og installerer driverne. Men det virker bare ikke. Hvad kan der være galt?

Det er en Typhoon USB adapter type 20007.
Avatar billede macfreak Nybegynder
11. november 2004 - 15:30 #1
Hvis du har windows XP med service pack 2, så er det derfor.. din adaptor er ikke understøttet, som ses på http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=841803 .. der er desværre intet at stille op tilsyneladende. Jeg har prøvet i utallige timer, og har da også haft en smule medgang. Men det forsvinder hurtigt igen, eftersom windows nægter at godkende adaptoren over længere tid... :-(

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede wickedd Juniormester
11. november 2004 - 15:31 #2
Der følger da vel en driver med ????
Har nemlig selv bestil den samme
Avatar billede macfreak Nybegynder
11. november 2004 - 15:31 #3
Jo, du kan selvfølgelig afinstallere service pack 2, installere din adaptor samt software, og derefter installere service pack 2 igen.. det virker.. :-) Den mulighed har jeg bare ikke.. hehe

held og lykke

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede franz_b Nybegynder
11. november 2004 - 21:03 #4
Vil det sige at jeg skal fjerne min servicepack 2 og så skulle det virke? Kan jeg geninstallere servicepack 2 bagefter igen så?
Avatar billede macfreak Nybegynder
14. november 2004 - 11:54 #5
Yup, desværre. Afinstaller, installerer bluetooth helt så det virker, geninstaller sp2.. :-) På den måde overskriver windows ikke Bluetooth-driverne... :-)

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede franz_b Nybegynder
18. november 2004 - 20:45 #6
Mange tak for hjælpen.