Avatar billede cadmageren Nybegynder
10. november 2004 - 18:12 Der er 11 kommentarer

Access / VBA programmør søges.

Jeg har et MS Access projekt, som jeg mangler assistance til.

Opgaven kræver et grundigt kendskab til Access og VBA.
Muligvis bliver det nødvendigt at konvertere projektet til en SQL server, hvorfor kendskab til dette også vil være en fordel.

Jeg anslår at projektet har et omfang a 200-300 timer.

Mvh
www.cadmgeren.dk
Michael Christoffersen
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. november 2004 - 19:13 #1
linket må være http://www.cadmageren.dk/ ;)
Avatar billede japping Nybegynder
10. november 2004 - 21:15 #2
Hej Michael !

Jeg vil kunne udføre opgaven og har desuden indgående kendskab til Pro/E, AutoCAD, Inventor, SolidWorks. Ydermere har jeg arbejdet i flere produktionsvirksomheder og har derfor indgående kendskab til arbejds- og forretningsgange.

Kontakt mig på jp(snabela)jp-engineering.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede supertekst Ekspert
11. november 2004 - 09:03 #3
Hej

Er interesseret i yderligere oplysninger om opgaven - har eget firma (etableret 1978)med speciale i udvikling af systemer i MS Office m/VBA.

MVH
Peter Braagaard (Supertekst)
pb@skivehs.dk
Avatar billede dannynielsen Nybegynder
11. november 2004 - 22:28 #4
Davs

Jeg er interesseret i opgaven og arbejder dagligt som programmør i MS Access/VBA .. og er såmænd også uddannet datamatiker. I fritiden driver jeg en mindre virksomhed med speciale i Access/Excel og VBA programmering. Se hvem jeg er på www.davidsoft.dk

mvh Danny Nielsen
Avatar billede japping Nybegynder
13. november 2004 - 11:52 #5
Er der nogen der har hørt fra CADmageren ? Eller var det bare reklame for hans firma ?
Avatar billede supertekst Ekspert
13. november 2004 - 12:14 #6
Har intet hørt!
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. november 2004 - 18:01 #7
vær lidt tålmodige .. ellers kunne i jo prøve selv at tage kontakt.. oplysninger findes på hjemmesiden.
Avatar billede cadmageren Nybegynder
14. november 2004 - 19:26 #8
Hejsa.

Undskyld at jeg ikke har svaret før nu.
Jeg er i dialog med en som har reageret på dette indlæg.

Jeg har bare rigtig travlt for øjeblikket. Men vil tage kontakt til jer på et senere tidspunkt, om fremtidige muligheder.

Som udgangspunkt, havde jeg dog håbet på en der var lidt tættere på nordsjælland.
/Michael
Avatar billede japping Nybegynder
15. november 2004 - 14:22 #9
Jeg bor i nordsjælland (Allerød).
Avatar billede cadmageren Nybegynder
15. november 2004 - 16:53 #10
Du / I  er velkommen til at ringe.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
16. november 2004 - 18:16 #11
Bor tæt på Kbh og har bil, så afstand er ikke et problem. Har udviklet 2 systemer i Access, hvoraf jeg lever af det ene, hvilket giver mig masser af luft til nye opgaver. Bat.scient i Datalogi og inf.psyk., så kvaliteten er i top, også mht. brugervenlighed... Dyr, men bedst.