Avatar billede groundzero Nybegynder
10. november 2004 - 17:17 Der er 5 kommentarer

msn plus

Nogen der ved om MSN plus går ind og generer FireFox, ligesom det gjorde ved IE. Altså om den der åndsvage searchbar kommer frem osv. Mener også der var andre ting, men kan ikke lige huske hvilke.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
10. november 2004 - 17:19 #1
Jeg ved det faktisk ikke men jeg synes det er dumt at installere alligevel.. Der kommer jo alligevel alt muligt snavs ind på computeren!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. november 2004 - 17:24 #2
Eksperten: Advarsel mod install af [MessengerPlus 3.0]:
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede screem_brille Novice
10. november 2004 - 18:01 #3
det installerer ikke noget som helst, sålænge man læser hvad man de faktisk skriver (at mange så siger ok, fordi de ikke gider læse, er egenligt deres egen skyld, for softwaren virker fint uden deres sponser halløj)
Avatar billede lindysign Nybegynder
05. februar 2005 - 13:08 #4
Det gør den ikke, men du kan jo lade være med at installere sponsorprogrammerne, så virker plus nu fint. Der er ingen problemer, bare man lige læser hvad man installere, som brille nævner. *s*
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2005 - 13:43 #5
Ja og rent faktisk er der en delay på knappen til at gå videre, NETOP for at folk skal læse hvad de faktisk siger ja til, det er folk egen skyld 100% det er hovedløst bare at sige ja til alt, men vil dog sige det havde været bedre hvis der som default ikke blev installeret noget, altså man selv skulle vælge at installere det som tilvalg, men sådan er der jo så meget.