Avatar billede pbruce Nybegynder
10. november 2004 - 17:13 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Nogen der kender kvaliteten af surftown.dk?

Jeg har brug for et webhotel der kører stabilt og tilfredsstillende. Kræver php >= 4.3.2 og mysql 4, men det har de. Vil bare vide om servicen er iorden, nogen der har erfaringer?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. november 2004 - 17:19 #1
Jeg har 3 Webhoteler under Surftown. Virker fint. Diverse betalninger (!) er via deres webside og der kommer automatisk kvitering med det samme...

(Hør/læs dog også fra andre..)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2004 - 17:54 #2
Jeg har ikke selv prøvet dem, men der har lige været en artikel i Computerworld hvor de får huk af en advokat og forbrugerklagenævnet over at tilbyde fritrafik, men ikke give det.

Det er noget med at de har tilbudt fritrafik, men skrevet i deres bestemmelser at hvis der bruges "for meget" så vil de lukke domænet.
Og det har de så gjort i et par sager uden advarsel eller noget og et var forbrugernævnet ikke særlig glade for.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. november 2004 - 18:00 #3
Der er en tråd her på eksperten om en der ikke kunne få sine filer, netop fordi der var for meget trafik. Har selv lagt en site op på surftown, til et firma med ret så mange besögende, og har ikke hört noget der. Så der skal nok en del til. Men det er den eneste site jeg har erfaring med derfra. Og den service jeg fik kan jeg ikke klage over.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. november 2004 - 07:35 #4
spacemaninc> Kan du smide et link til den artikkel? Har ikke kunne finde den
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 10:08 #5
Jeg er glad for www.starthotel.dk og har ikke hørt om at de har lukket nogen pga. trafik.

www.cliche.dk har vist heller ikke lukket nogen, men det har derimod www.b-one.dk mange gange.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 11:41 #6
Jeg har den kun i trykt udgave, jeg får det tilsendt hver uge, så det seneste nummer har den artikel, men skal nok se om den også ligger på nettet.
Avatar billede pbruce Nybegynder
12. november 2004 - 18:01 #7
Hej, tak for alle jeres svar... Jeg har valgt at oprette hotel hos surftown. Ved ikke helt hvordan jeg skal fordele pointene, er ikke så erfaren på eksperten, alle svar er jo i og for sig relevante.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. november 2004 - 18:05 #8
Bed majsmarken om at lægge et svar, og fordel dem mellem allesammen ;o)
Avatar billede pbruce Nybegynder
12. november 2004 - 21:02 #9
majsmarken, kan du lægge et svar, så fordeler jeg point?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. november 2004 - 23:25 #10
Pling...
Avatar billede pbruce Nybegynder
12. november 2004 - 23:40 #11
plong...