Avatar billede wario Nybegynder
10. november 2004 - 16:47 Der er 5 kommentarer

Overdragelse af .com domæne

Jeg har fået oplyst, man ikke kan overdrage et domæne, 60 dage før og efter udløbsdatoen - er der nogle der har kendskab til denne regel?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. november 2004 - 16:51 #1
Det er vist rigtigt nok. Forny den for et år, og så kan du flytte det til en anden
udbyder - eller hvad du nu vil.
Avatar billede wario Nybegynder
10. november 2004 - 16:55 #2
Ja, men så skal jeg i realiteten vente ca. 90 dage før overdragelse, når det udløber 15. december?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. november 2004 - 17:04 #3
Nej. Hvis du fornyr, og der så er 13 måneder tilbage, kan du flytte det med det samme.
I forbindelse med en flytning betaler man så typiske for yderligere et år, og
så er der 25 måneder tilbage.
Avatar billede wario Nybegynder
10. november 2004 - 17:07 #4
Er du helt sikker på det?, jeg fik at vide det var datoen (for registreringen) der gjaldt der.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. november 2004 - 17:47 #5
Jeg er rimeligt sikker. Den regel du anfører er fuldstændig urimelig, den jeg
skitserer er blot urimelig, så det er nok den der gælder ;)