Avatar billede rusen Nybegynder
10. november 2004 - 14:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kopiere indlæg

Hej hej

Jeg er ved at lave et forum, men når jeg trykker på opdaterings knappen i mit browser vindue, ligger den det indlæg ind som jeg indtastede før, altså det vil sige at det blive lagt X antal gange ind som man trykker på "opdater".
Hvordan kan man gøre sådan at det ikke sker...
Avatar billede rusen Nybegynder
10. november 2004 - 14:22 #1
det er kodet i php
Avatar billede riversen Nybegynder
10. november 2004 - 14:23 #2
adskil præsentation og logik. Det er noget pænere kodestil istedet for at placere det i samme php fil... efter min mening!
Avatar billede juggalo Nybegynder
10. november 2004 - 14:23 #3
redirect til en anden side efter du har behandlet data - så "forsvinder" det form-indhold du har med
Avatar billede roenving Novice
10. november 2004 - 14:30 #4
-- som også er den måde, Eksperten tackler problemet ...

Når du trykker på send-knappen her, åbnes response.php, som nok indeholder logikken til at indsætte indlægget i databasen, og bagefter dirigeres du tilbage til det spørgsmål, du kom fra !-)
Avatar billede rusen Nybegynder
10. november 2004 - 14:39 #5
tak det var hvad jeg skulle bruge... ville gerne lige hvis roenving ville sende et svar også.....
Avatar billede riversen Nybegynder
10. november 2004 - 14:42 #6
velbekom
Avatar billede roenving Novice
10. november 2004 - 14:51 #7
Jeg springer over, da jeg bare uddybede de allerede givne korrekte svar !-)
Avatar billede rusen Nybegynder
10. november 2004 - 20:01 #8
ok alle skal have tak