Avatar billede kaare.petersen Nybegynder
12. marts 2001 - 09:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program eller simpel metode til dokumentering af website

Hejsa.
Jeg leder efter et program som kan lave en grafisk oversigt over et website, gerne som flowchart diagram.

Er der nogen som kender sådan et program.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
12. marts 2001 - 09:34 #1
??? mener du noget med besøgende eller?? uddyb lidt plz :)
Avatar billede kaare.petersen Nybegynder
12. marts 2001 - 09:43 #2
nej.. som dokumentation over de sider der findes og de links som binder dem sammen...

Altså alle sider og deres indbyrdes relationer
Avatar billede staz Nybegynder
12. marts 2001 - 10:31 #3
Hvis du har lavet din side i Dreamweawer eller i GoLive som sites, kan du i site boxen klikke dit flowchart op. Jeg bruger det tit selv til og se hvordan og hvorledes....

---- Staz ----
Avatar billede kaare.petersen Nybegynder
12. marts 2001 - 15:09 #4
Mit problem er at det er et eksisterende site som jeg skal til at vedligeholde, og derfor gerne ville have et overblik over..
Kan man det i Dreamweaver.. eller skal det være lavet der til at starte med???
Avatar billede staz Nybegynder
13. marts 2001 - 08:41 #5
Du kan godt, hvis det er lavet som et site fra starten af. Så ligger filen under en af de første mapper og har dw symbolet på sitg, hvis ikke der er sådan en, skal det gøres på den gamle måde. Med pen og papir.

---- Staz ----
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. marts 2001 - 13:02 #6
Jeg bruger Microsoft Visio.