Avatar billede filename Nybegynder
10. november 2004 - 00:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Start på 3ds max 6.0

Stik mig nogle artikler el. tutorials med 3D studio max 6.0 på DANSK! :)

Det skal siges jeg er HELT nyt inden for 3D og vil lærer alt for bunden af.

På forhånd tak.
Avatar billede filename Nybegynder
10. november 2004 - 00:25 #1
Har set www.3DMaxer.dk
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:28 #2
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:29 #3
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:29 #4
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:30 #5
sådan
Avatar billede filename Nybegynder
10. november 2004 - 00:38 #6
Kalp - 3dmarathon find lige direkte url til artikler, og den anden er på engelsk, læser du overhovedet mit spg, eller svarer du bare hurtigts som muligt for at få svar?

Der står KUN dansk.
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:45 #7
hmmm... men derfor behøver du flippe ud?

http://www.grafiskkooperativ.dk/mads/tutorials.htm
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:48 #8
Ikke dansk - > http://hjem.get2net.dk/Gollum_Graphix/gollum/

prøv den her ? http://www.ime.auc.dk/~jr/Notes/3dsmax.4.pdf
kan ikke selv åbne den... men lyder som noget!
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 00:53 #9
giver sgu op... der ikke rigtig så meget andet end 3Dmaxer.dk synes jeg... der var dog masser af bøger.
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 01:10 #10
hmm.. hvorfor accepterede du ? kunne du overhovedet bruge det jeg foreslog?
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 01:13 #11
vil jeg lige komme med noget bedre så... prøv denne side
http://www.kidzonline.org/TechTraining/

finder du noget der er det måske ikke lige på dansk, men til gengæld video tutorials.. og det vel også fint?
Avatar billede osborne Nybegynder
13. november 2004 - 13:41 #12
3D feltet er meget domineret af engelsk, .. med det mener jeg at det er en rigtig god ide at kunne læse tutorials, nyhedsgrupper, "snakke" med de gode inden for 3D på de store forums osv. så foregår langt det meste på engelsk.

For at komme igang kan du (som også nævnt) udmærket gøre det med de (få) danske tuts der findes på nettet, men også med en god bog som "3ds Max 6 Grundbogen" (som er skrevet på dansk).
Avatar billede osborne Nybegynder
13. november 2004 - 13:44 #13
PS. Jeg er selvfølgelig enig med dig i at det er federe at læse på dansk .. men jeg kan kun anbefale dig at "brushe lidt up" på din english .. så får du simpelthen adgang til en guldgrube af viden der bare ligge og venter på nettet.
Go for it ;-)