Avatar billede mjj Nybegynder
09. november 2004 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kalenderblad, ca 40 x 47

Hej!

Jeg efterlyser et kalenderblad a la dette: http://julestuen.dk/kal.gif

Dog skal det være pænere i kanten og have transparent baggrund. Det med at sætte datoer på klarer jeg selv - det er altså "bare" en kalender med et tomt blad, jeg mangler. Størrelsen skal være ca. 40 x 47. Håber nogen er frisk på opgaven!

På forhånd tak,

/mjj
Avatar billede mjj Nybegynder
09. november 2004 - 22:19 #1
Størrelsen er i pixel, forstås :o)
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. november 2004 - 22:32 #2
Det er smartest hvis du kan sige hvilken farve baggrund du skal ha' den på.
Men ellers er her en png:
http://www.lassefernov.dk/exp/kalender.png
Så kan du selv lave en baggrund, eller bare gemme den som en gif som den er.
Avatar billede mjj Nybegynder
09. november 2004 - 23:11 #3
Det ser godt ud! Hvis du kunne lave én, hvor kalenderbladet er en anelse bredere (det gør ikke noget, hvis billedet bliver nødt til at fylde et par pixel ekstra), buer en mikro anelse mindre, hælder en anelse mindre til højre og har baggrundsfarven R: 70, G: 145, B: 203 ville det bare være PERFEKT! (Eventuelt en ekstra med baggrundsfarven R: 33, G: 55, B: 115)

Ved godt det måske er lidt vel meget forlangt... :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
10. november 2004 - 12:07 #4
Avatar billede mjj Nybegynder
26. november 2004 - 01:48 #5
Hej. Mange tak for forslagene, begge to, og undskyld at jeg først vender tilbage nu... Doggy82; har du mulighed for at lave en version som den, jeg efterlyste i forrige kommentar? (den første, med baggrundsfarven RGB: 70,145,203).

kengun: Jeg er også meget glad for dit forslag. Har du mulighed for at lave én magen til med baggrundsfarven RGB: 70,145,203, og en til hvor kalenderbladet er hvidt/råhvidt?

Jeg ved ikke hvilken, jeg vil bruge endnu, men I har begge lagt arbejde i det, så jeg deler pointene lige over. :o)

Med venlig hilsen

/mjj
Avatar billede Kengun Praktikant
26. november 2004 - 09:04 #6
Sådan: http://www.kengun.com/eksperten/559748.jpg (måske du må klikke på refresh).