Avatar billede nannabjerg Nybegynder
09. november 2004 - 21:28 Der er 9 kommentarer

Valg af mobiltelefon

Halløj!

Jeg står og skal til at købe ny telefon, da min 3510i efterhånden har tjent sin pligt ud  :-)
Derfor ville jeg høre hvad jeg skal købe.
Det jeg mangler er en telefon med MP3 afspiller og kamera.
Der skal være rimelig med plads til MP3er og billeder. Så dvs MINDST 128MB...
Kameraet skal være i nogenlunde kvalitet..
Der skal jo selvfølgelig være en god skærm osv. men det er der vel efterhånd i de fleste nye mobiler.

Jeg er ikke interreseret i svar fra folk som efter en hurtig søgning fandt lidt på Google, men fra folk som ved hvad de snakker om..!

Håber nogen kan hjælpe mig  :-)

Hilsen Nanna
Avatar billede dk_musa Nybegynder
09. november 2004 - 21:34 #1
du kan købe en 6600.. kan ikke huske alle, men denne her har en rimelig pris, og den passer til din beskrivelse. en jeg kender har den, og han er meget glad for den.. ellers er der de nye LG´er. men jeg har hørt, at det skulle være noget lort. du kan lave gratis videosamtale med alle, der har det samme abbonement. og så er der også internet, og der er også mp3 og videooptager, med en god kvalitet. men jeg har hør at deres netværk skulle være virkelig dårlig, og deres månedlige abbonementspris er 181kr...
Avatar billede nannabjerg Nybegynder
09. november 2004 - 21:51 #2
Hvor meget plads er der til MP3'er og billeder?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. november 2004 - 16:41 #3
6 MB internal memory...
Memory card slot for additional user memory and applications
Avatar billede mjl Nybegynder
10. november 2004 - 16:42 #4
Nokia Memory Card DTS-128
The postage stamp sized Memory Card DTS-128 provides 128 MB of removable storage for the Nokia 6600 phone and increases the available memory for data and software applications.
Avatar billede nannabjerg Nybegynder
10. november 2004 - 19:21 #5
Jeg har også selv lige været inde på nokias hjemmeside og kigge. Der fandt jeg en Nokia 7610..
Den er godt nok lidt dyr, ,en hva med den?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. november 2004 - 20:48 #6
Ja, den lever da i meget høj grad op til dine ønsker - en kanon telefon - jeg er nu selv fristet til at købe den - wow!
Avatar billede mjl Nybegynder
10. november 2004 - 20:50 #7
...den må jeg simpelthen eje! :o)
Avatar billede nannabjerg Nybegynder
11. november 2004 - 18:59 #8
Der står ved alle de beskrivelser jeg har fundet, at den har billeder, lyd og videoer med lagring i galleriet, men der står ikke noget om MP3'er... Hvordan kan det være?
Avatar billede nannabjerg Nybegynder
11. november 2004 - 18:59 #9
...for det har MP3 afspiller ikke?