Avatar billede schram Nybegynder
09. november 2004 - 20:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Irriterende opstart

Jeg har et lille problem når man pc starter op, da der samtid åbner omkring 10 program mapper i opstarten... HVORFOR ???
Det er pænt irriterende at skulle lukke de mappper hver gang..
Hvad skal jeg gøre for at fjerne det ?
Avatar billede dct Nybegynder
09. november 2004 - 20:06 #1
Har også oplevet det med 1 mappe men nu har jeg genindtalet min com så nu er det der ikke... Men ved det ikke
Avatar billede trekkies Juniormester
09. november 2004 - 20:07 #2
Start -> Kør... -> msconfig -> Start(Faneblad) -> Fjern de mapper som åbnes her fra.
Avatar billede trekkies Juniormester
09. november 2004 - 20:08 #3
Har du prøvet at kører Spybot eller Ad-Aware?

Hvis ikke, så kan du hente dem her:
Spybot
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

Ad-Aware:
http://www.download.com/3000-2144-10045910.html

De finder skjulte programmer på din computer.
Avatar billede schram Nybegynder
09. november 2004 - 20:09 #4
har jeg gjort ! Men de er der ikke ! :(
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. november 2004 - 20:10 #5
Du har måske nogle mapper i Start -> Programmer -> Start ?
Avatar billede trekkies Juniormester
09. november 2004 - 20:15 #6
Hent dette program:
http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

Installer programmet, åben programmet, klik på fanebladet "Startup List" Her skulle de forskellige proster gerne være, så fjerner du dem bare.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
09. november 2004 - 20:18 #7
Her er et gratis program til at styre hvilke programmer som skal starte. Det giver desuden en god forklaring på de forskellige programmer og processor som kører på computeren. Og så er det gratis.

http://codestuff.netfirms.com/news.shtml

Der er også en god GUI til samt screenshots
Avatar billede schram Nybegynder
09. november 2004 - 22:24 #8
Tak !!! :-)
Avatar billede bif_pin Nybegynder
17. november 2004 - 08:27 #9
Hvis du har fundet en løsning burde du lukke spørgsmålet.
Avatar billede schram Nybegynder
20. november 2004 - 17:21 #10
ved ikke hvordan man gør !!
Avatar billede trekkies Juniormester
20. november 2004 - 17:50 #11
Du skal gøre følgende:
Enten skal du selv acceptere dit svar eller få en til at ligge et svar.
Derefter skal du acceptere ved at markere navnet ude til venstre og klik på accepter knappen.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
21. november 2004 - 11:04 #12
Hvus du kunne bruge min hjælp, vedlægger jeg her et svar.