Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 18:51 Der er 11 kommentarer

installering af xp

Hey Eksperter !

Jeg har for indtil et stykke tid siden haft win 98 på min comp. og skulle have install. xp i stedet.
Da jeg så formaterede C: sagde den under genstart/opstart at I/O ikke var tilgængeligt.
Min boot cd virkede ikke (både xp og win 98)
og kan heller ikke få bootdisk til win 98 til at virke.
Hvad kan prob. være ?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 19:05 #1
Der kan være flere årsager, start med at gå ind i BIOS og vælg menuen "Load setup default" det kan være første skridt
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 19:10 #2
Det kan jeg ikke...
Kan intet..
Den viser bare den fejlmeddelse :/
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 19:12 #3
Og hvorfor kan du ikke komme ind i BIOS, hvad taster du ????
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 19:18 #4
F8 ?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 19:30 #5
Det tror jeg ikke rigtig virker du skal straks efter du har startet computeren gentagne gange trykke på Delete, dette gælder for de fleste computere
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 19:31 #6
Okay, prøver jeg da bare.
Hvis ikke det virker, kommer jeg efter dig... Eller bare skriver igen >)
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 20:24 #7
Tjae, kiggede på det, men det var det samme... Der var ingen ændring i det overhovedet :(
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 20:28 #8
Hvad var der ingen ændring i ? kom du ind i BIOS ?
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 20:38 #9
Nej, jeg kom ikke ind i BIOS.. Det jeg mente med ingen ændring :)
Mon jeg skal smide HD'en over i en anden comp. og install derfra ?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 20:42 #10
Tja hvis du mener det er lettere end at taste delete så for min skyld gerne så er der li´som ingen grund til at jeg spilder mere tid på at hjælpe
Avatar billede los_111 Nybegynder
09. november 2004 - 20:49 #11
... Det hjálp ikke alligevel..  Fuck it.. Gider ik diskutere !