Avatar billede badmanden Nybegynder
09. november 2004 - 17:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskifte backup batteri på Hp Ipaq 1915

Hej.

Mit backup batteri er løbet tør for strøm på min Ipaq 1915 I. Mit spørgsmål er, hvordan skifter jeg det? Skal jeg skille Hele bagsiden eller er det bare den lige ved siden af det rigtige batteri? Der er ikke garanti på, så vil selv skifte batteriet. Håber i kan hjælpe, så jeg ikke får ødelagt noget
Avatar billede jj2 Nybegynder
28. november 2004 - 12:45 #1
Min iPaq 2210 løb også fuldstændig tør.
-Efter genopladning og hardware-reset fungerede den igen udmærket.
-Alle programmer måtte dog geninstalleres.
-Hvorfor tror du, at din backup batteri trænger til udskiftning?

MVH
jj2
Avatar billede badmanden Nybegynder
28. november 2004 - 19:32 #2
Hej
Når min Ipaq løber tør for strøm sletter den alt. Når jeg går ind og kigger på batteri niveauet viser den at backup batteriet er tomt.