Avatar billede fotobob Nybegynder
09. november 2004 - 14:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om mit design?

Jeg er netop ved at designe et site til et vandværk. Indtil videre har jeg kun nået at designe selve toppen. Hvad synes i om det, og hvad kan evt. forbedres?

Link:
http://stud.imma.dk/thrane/design.gif
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 14:43 #1
Er vild med skrifttypen til din overskrift, hvad hedder den?
Avatar billede fotobob Nybegynder
09. november 2004 - 14:44 #2
muta -> Rotis Sans Serif.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 14:57 #3
Det ser meget godt ud, men man har som regl bruge for at se lidt mere for at kunne bedømme eller give feedback..  selve header du har lavet ser rigtig godt ud, specialt Logo'et ..  det vil være bedre hvis du kan kom med hele siden således det er nemmer at give en feedback
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 14:58 #4
måske står vandværket lidt for stort i forhold til Sundby  - Øster Toreby .. eller meget fint :)
Avatar billede fotobob Nybegynder
09. november 2004 - 15:00 #5
dhil -> tak for det:-)

Nogle der har et bud på hvad man kunne sætte ind foran teksten i logoet? f.eks. en vanddråbe? jeg er bare ikke så god til at tegne!!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 15:05 #6
fotobob -> hvor vi du sætte en vand dråbe ? det er lidt syndt at ødelægge denne design, det ser godt ud som det gør !
Avatar billede arnums Nybegynder
09. november 2004 - 16:43 #7
Du skal lige lukke det andet spørgsmål, der er identisk med dette. :o)
Avatar billede fotobob Nybegynder
09. november 2004 - 18:20 #8
dhil -> til venstre for teksten, som bomærke? måske i hvid?
Avatar billede fotobob Nybegynder
10. november 2004 - 01:19 #9
Modtager gerne yderligere kritik:-)
Avatar billede fotobob Nybegynder
10. november 2004 - 14:13 #10
Jeg er nået et lille skridt videre!

menuen...hvad synes i om den?

http://stud.imma.dk/thrane/
Avatar billede ps_hansen Nybegynder
12. november 2004 - 00:19 #11
Jeg tror du skal sætte left-margin til 0. Det ville hjælpe meget hvis der ikke var det lille mellemrum.
Avatar billede fotobob Nybegynder
15. november 2004 - 21:49 #12
ok..