Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
09. november 2004 - 11:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny Computer vil ik starte??

Hej Eksperter

Jeg har købt en ny computer som jeg selv har samlet der er:

AMD athlon 64 3500+ 0,09mircon
ABIT AV8 3rd eye
1 GB Crusial Ballistix  PC 3200
R9800XT

Problemet er at den ikke boote og der ikke kommer noget på skærmen, jeg har haft skiftet alle de dele som jeg kan såsom GFX, RAM... Der er intet der hjælper og den bipper bare.. fatter hat! Kan bip lyden fortælle noget? Der er bare en konstant bip-bip-bip.. :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 11:23 #1
Det er måske en ufo? ;-)

Nej antallet af bib´s fortællere hvad der er galt.
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
09. november 2004 - 11:26 #2
hvordan finder jeg så ud af det? Er der en guide om bip lyder eller hva? :D
Avatar billede extreme84 Nybegynder
09. november 2004 - 11:29 #3
Ja tjeck manualen på bundkorten....det kan være CPU'en hvem ved :-)
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
09. november 2004 - 12:03 #4
Du kan se i din manual.. hvad de bibs betyder... Og hvis du ikke kan finde noget det skal du nok tage et lille kik på deres hjemmeside.... men hvis skærmen er helt sort og den starter HDDen op og cd rom  osv... så er det grafikkortet... hvis den overhovedet ikke gør noget ( booter noget op )  så lugter det meget af et defekt bundkort.. for den skulle komme med bios opstart ligemeget hvad....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. november 2004 - 12:07 #5
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 14:43 #6
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 14:44 #7
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
20. december 2004 - 17:50 #8
Sendte den til reparation
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
20. december 2004 - 17:50 #9
.