Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 11:11 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

I byen i Ålborg

Hejsa

Vi er nogle stykker som har planer om at tage til ålborg og gå i byen der, men jeg har lige lidt spørgsmål ;)

Hvordan er priserne? Henholdsvis torsdag, fredag og lørdag...?
Hvad med alders grænsen, er den den samme alle dage?

På forhånd tak :)

Hygge
Avatar billede htmlkongen Novice
09. november 2004 - 12:36 #1
Det er hvert fald rimelig billigt torsdag trods at priserne lige er steget i Jomfru Ane Gade. (Så vidt jeg ved er det samme ejer der har dem, _næsten_ allesammen) Aldersgrænsen er vidst nok forskellige, men mon ikke det er 18. Hver fald til udskænkning. Men Wharfs (tror jeg nok det hedder) ligger nede ved havnen. Kan du lide gode øl så tag derind og få noget ordentlig øl til (lidt) dyrere priser, men tilgengæld på kegs ;) Good luck
Avatar billede freehelp Praktikant
09. november 2004 - 13:14 #2
Aldergrænsen er 18

Under uret
Gaslight
Cube
Connect og LA bar er steder du skal besøge. Prisen varriere meget men er selvfølgelig dyrere om aftenen
Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 13:42 #3
Men jeg har hørt at priserne varriere en hel del fra dag til dag... Der er ikke en som lige kan huske priserne, eller evt. har et link til sådan noget i den stil?

Hygge
Avatar billede freehelp Praktikant
09. november 2004 - 13:48 #4
jeg bor i aalborg
Avatar billede htmlkongen Novice
09. november 2004 - 13:56 #5
Ja det er billigere i hverdagene - det er klart :) Torsdag er sku billigt forhold til Århus ;) Storm P er hyggeligt :)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 15:11 #6
Hehe, jeg vil gerne have nogle priser :D Vil gerne se hvor meget billigere det er i forhold til at gå i byen andre steder :)
Avatar billede pernillem Nybegynder
09. november 2004 - 19:20 #7
Tjek evt. dette link http://www.jomfruanegade.dk/
Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 19:43 #8
pernillem: Så vidt jeg kan se er der ingen priser?
Avatar billede freehelp Praktikant
09. november 2004 - 19:52 #9
Det vil du ikke kunne finde nogen steder.

Det varriere som jeg skriver. Det er altid en aller anden slags ting de fejre og dermed billige shots f. eks
Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 20:52 #10
Jamen så cirka priser... Jeg skal ikke kunne lægge budget efter det, bare cirka vide hvordan det er i forhold til andre byer.
Avatar billede htmlkongen Novice
09. november 2004 - 21:40 #11
Så vidt jeg husker koster en kande øl med 2 Liter (ca) hvis 40-50 kroner om torsdagen. Man kan godt få en lille pind i øret :)
Avatar billede htmlkongen Novice
09. november 2004 - 21:41 #12
Og forresten Cuba Apricot med Sprite koster 20,- for et rimelig stort glas når de har happy hour :)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
09. november 2004 - 21:43 #13
Ok, og hvad så fredag og lørdag? :) Det er bare sådan nogle ca priser som du kommer med jeg skal bruge, det er lige perfækt!

Hygge
Avatar billede dk_musa Nybegynder
10. november 2004 - 22:16 #14
i kan gå i byen i Fredericia.. Der er den mindste aldersgrænse 16år, hvis i ikke er ældre... og priserne er meget rimelige..!
Avatar billede htmlkongen Novice
11. november 2004 - 08:37 #15
Det var i sommerferien hvor jeg var der bl.a. det kan være det var andre priser dengang, men en stor fad kostede 20,- Så det var faktisk alt i alt billigere end at gå i byen i Århus :o)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. november 2004 - 21:37 #16
htmlkongen og freehelp, smider i ikke lige et svar? :)

Hygge
Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. november 2004 - 21:39 #17
Ups... Det er så kun freehelp der skal smide et svar :D
Avatar billede freehelp Praktikant
22. november 2004 - 08:22 #18
Nej tak
Avatar billede bb_maze Nybegynder
22. november 2004 - 10:05 #19
Okay, så bliver du fri :) Men tak for hjælpen!

Hygge
Avatar billede freehelp Praktikant
22. november 2004 - 10:13 #20
Any time