Avatar billede 3dsign Nybegynder
09. november 2004 - 00:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hovr gemmer Thunderbird de nedhentede mails?

Jeg har skiftet til Thunderbird for lang tid siden men er nu stødt på et værre problem...

Alle mails fra programmet skulle flytte over på en anden harddisk... Men jeg kan ikke finde ud af hvor den gemmer dem default. Er den ikke lige som Outlook der gemmer mails i en mappe?

Er panisk da jeg kan miste 300-400 mails...
Avatar billede bertelbrander Praktikant
09. november 2004 - 01:33 #1
Mine ligger i:

C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Thunderbird\Profiles\default.6xr\Mail\mail.tele.dk\
Avatar billede 3xm Nybegynder
09. november 2004 - 18:36 #2
bertelb har ret.

lad mig i den sammenhæng henvise til dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/528734  - den får du højst sandsynligvis brug for hvis du flytter rundt på dine mails.

=)
Avatar billede 3dsign Nybegynder
10. marts 2005 - 14:58 #3
Hmmm. Har lukket spørgsmålet... Forsøger at rydde lidt op
Avatar billede 3xm Nybegynder
11. marts 2005 - 10:47 #4
Ja... Man kan altid sylte spørgsmålene og så selv tage pointene.

=)