Avatar billede nico83 Nybegynder
08. november 2004 - 15:48 Der er 1 kommentar

Disk fejl i eventlog på Windows Server 2003

Jeg får denne fejl i Eventloggen:

An error was detected on device \Device\Harddisk0 during a paging operation.

Event ID 51

Jeg syns ikke rigtig jeg har fundet noget brugbar info omkring på nettet!

Er disken ved at stå af?

Jeg får yderligere en SrvCtrl.exe fejl event id 1000! Jeg er blank...

Det er en Fujitsu Siemens Primergy N200 server, SCSI controller - kun 1 disk.

Håber I kan hjælpe?
Avatar billede nico83 Nybegynder
16. november 2004 - 14:51 #1
Jeg har nu fået en ny disk hvor en ny installation af Windows Server 2003 er foretaget... Samme fejl viser sig i Event Loggen!!! "An error was detected on device \Device\Harddisk0 during a paging operation"

Yderligere er der blevet skiftet Motherboard og Backplane....

Jeg har læst i forskellige forums på nettet, at der er mange der har samme fejl, men umiddelbart ser det ud som om ingen har svar på problemet!!

Er der slet ikke nogen der har et foreslag eller kender til problemet!?