Avatar billede søren99 Nybegynder
15. oktober 1999 - 09:03 Der er 3 kommentarer

Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er der nogle der har nogle ider til min hjemme side Http://grydskold.homepage.dk
Avatar billede robster Nybegynder
15. oktober 1999 - 09:21 #1
ja, prøv at styre dine kreative evner, så vil du måske få et mere konsistent "look".
Meget mindre gejl, og DROP javascript pop-vinduer, de er pisseirriterende med mindre de har et meget relevant formål! Vel at mærke relevant for brugerne, ikke bare relevant for dig.
Drop bannerannoncerne til du har en størrelse (besøgstal) der justificere dette.
Drop din counter, for det første er det ikke anbefalesesværdigt at reklamere med at man har få besøgtal, for det andet er det direkte uprofessionelt at bruge en counter fra en internet-service.
Og endeligt, drop alle de services (chat og sms) der er at finde i meget bedre tilstand andre steder (som yderligere har meget højere besøgstal).
Prøv at lure om du ikke kan lave indhold der antager en vis form for speciale, evt. istedet for at lave scripts af 4 forskellige typer, burde du måske specialisere dig i en type scripts, og vise dine kundskaber i samme på hele sitet.
Avatar billede boye Nybegynder
15. oktober 1999 - 21:10 #2
Jeg prøvede lige siden for at se om det nu var så slemt, men det eneste der stod på siden var "FEJL". Mystisk
Avatar billede douglas Nybegynder
18. oktober 1999 - 18:37 #3
Jeg gætter på at siden er lavet til 800x600 eller mindre, så der stikker sådan en grim går stang op nede i venstre højre. Fjern den!

Under reklame afdelingen, prøv at fjerne borderne og fremhæv tabellen, med en anden farve, måske...
Og her er fonten også for høj...
Men fed side, der burde holde sig til lidt mindre, og ikke alt for mange forskellige ting...

/Douglas