Avatar billede filename Nybegynder
08. november 2004 - 13:22 Der er 4 kommentarer

Et 3D rum søges.

Hvad vil prisen ligge for et simpel 3D rum like that:

http://www.hh-media.dk/baggrunde/upload/spray13.gif

Det skal være lavet i 3D studio max, og prisen skal ligge i DKR (det billigeste) eller i point på EXP.dk.

Det til ære for en 3Dchat jeg er igang med, så hvis en vil gøre det for hyggens skyld kan han kontakte mig over emailen: mols_ny@yahoo.dk, skriv lige et indlæg hvis du har skrevet en email.

På forhånd tak.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
09. november 2004 - 13:17 #2
hvor mange rum skal du bruge i alt?
Avatar billede filename Nybegynder
09. november 2004 - 19:10 #3
Bare så mange i vil bruge tid på at lave.
Avatar billede mborchert Nybegynder
07. december 2004 - 20:49 #4
Hej! jeg har arbejdet med 3d i flere år nu og jeg vil bare høre om det er hele scener du skal have eller om det bare er renders ( billeder ) fra den enkelte scene, grunden til at jeg spørger er fordi mit fortrukne 3d program er Maya, jeg har arbejdet med Max engang men har desværre glemt meget af interfacet.