Avatar billede varmhund Nybegynder
08. november 2004 - 13:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sus server / GPOs

hej har samme prob som: http://eksperten.dk/spm/447638

"SUS er ikke en USER policy men en MACHINE, så den skal ligge på/over den OU, osm dine maskiner ligger i. Er det mon ikke her fejlen ligger?"

kan ikke finde ud af at tilføje policyen til MACHINE...

nogen som kan hjælpe?`

tak
Avatar billede varmhund Nybegynder
08. november 2004 - 13:13 #1
===============================================================

The computer received "Registry" settings from these GPOs:

        Local Group Policy

===============================================================

The user received "Registry" settings from these GPOs:

        Default Domain Policy
        common
Hvad jeg får ud af en gpresult...

===============================================================
The user received "Scripts" settings from these GPOs:

        common

###############################################################

......

===============================================================

The computer received "Registry" settings from these GPOs:

        Local Group Policy

===============================================================
The computer received "Security" settings from these GPOs:

        Local Group Policy

===============================================================
The computer received "EFS recovery" settings from these GPOs:

        Local Group Policy.......
Avatar billede varmhund Nybegynder
08. november 2004 - 13:14 #2
hat gik lidt i kage med den kopiring :/
Avatar billede monmike Nybegynder
08. november 2004 - 14:53 #3
hvis ikke du har hentet en opdateret policy fil, så skal du hente denne:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D26A0AEA-D274-42E6-8025-8C667B4C94E9&displaylang=en
Den gør at der kommer en windows update frem under policies.

Du skal lave policien på den ou som indeholder dine computere.
Avatar billede monmike Nybegynder
08. november 2004 - 14:54 #4
Hvis du har alle computer konti liggende i computers mappen, skal du flytte dem til en anden OU eller oprette en ny. Man kan ikke tilføje policies på computers mappen.