Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 20:42 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Stop ham legen er ikke god!

psychopath har det med at udlove fine pointsummer, men nupper hele skidtet selv hver gang.

http://www.eksperten.dk/spm/55911

Alle oprettede spørgsmål har han afvist folk i og accepteret sig selv.

/Nikolaj
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. marts 2001 - 20:45 #1
netsrac fik da de 150 point i det spm. !?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
11. marts 2001 - 20:46 #2
han har selv taget dem...lad være med at lukke ham, men giv ham en STOR advarsel..syntes jeg...men man kan også lukke ham..

han tog jo selv de 150
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. marts 2001 - 20:46 #3
tdaugaard -> Det er anden gang han har oprettet det, http://www.eksperten.dk/spm/54948
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 20:47 #4
Yup, se lige min kommentar i det også. Det er mindre end 20 minutter siden han sidst lavede tricket.

http://www.eksperten.dk/spm/48779

Nu gjorde han det natruligvis ikke, da han fik kniven for strupen.
Avatar billede netsrac Praktikant
11. marts 2001 - 20:48 #5
Den eneste grund til at jeg fik de point, var garanteret at nikolajdu gjorde opmærksom på at han havde taget pointene i alle hans spørgsmål.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 20:49 #6
http://www.eksperten.dk/spm/43211 Flere dårlige undskyldninger.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 20:50 #7
netsrac - Fuldstændigt enig.

Nu gider jeg ikke lægge linksene op igen, men kig dem igennem, den ene dårligere grund efter den anden og til tider slet ingen.
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. marts 2001 - 20:51 #8
Slap af allesammen!
jeg ved godt jeg snød før men... jeg havde brug for det! det må i rigtig meget undskylde! jeg lover at jeg aldrig gør det igen!

-Martin
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. marts 2001 - 20:53 #9
psychopath -> Hold nu kæft, du stillede akkurat det samme spørgsmål det med baggrundsbilledet for et par dage siden og accepterede dit eget svar, hvorfor helvede stillede du det så igen ?

Er din korttidshukommelse = 0 ?
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. marts 2001 - 20:57 #10
Spasser!  før spurgte jeg om hvordan man brugte et billede som baggrund! denne her gang spurgte jeg om hvordan man fik billedet til at stå stille mens teksten rullede! har du ikke lært at læse?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 21:01 #11
Ole Boles ord her giver mere og mere mening som du forsøger at forsvare dig.

http://www.eksperten.dk/spm/54948
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. marts 2001 - 21:01 #12
psychopath> Med det ord-sprog, så kan du hurtig ryge på RIGTIG mange af eksperten´s sorte liste.. Det ville være det samme som at afmelde dig eksperten.

Så mon ikke du skal begynde at give folk point for deres gratis hjælp?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. marts 2001 - 21:07 #13
Nå, hvorfor afviste du så mit svar ?

Det var rigtigt.

Gør os en tjeneste og slet dig selv
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. marts 2001 - 21:14 #14
Hold kæft...!
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. marts 2001 - 21:15 #15
psychopath> Tag dig sammen....
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. marts 2001 - 21:15 #16
God idé bacardil
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 21:23 #17
psychopath min røv.

Du lugter meget slemt af tis ud af ørene.
Du trænger vidst til en ordentlig omgang røvkrøl din satans snyderkarl.

gå væk med dig.

Eksperten har talt...

Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 21:28 #18
dimonepigen> dit sprog min kære (tsk tsk) men jeg er enig: psychopath> SKRID!
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 21:30 #19
kan man ikke logge psychopath\'s ip så man er sikker på han ikke bare tilmelder sig med et andet navn?

MHW dimonepigen...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. marts 2001 - 21:30 #20
Yearh, lynchstemning på eksperten....men han fortjener det sq
Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 21:41 #21
simonepigen> tror kun man kan gøre det hvis han har fast opkobling eller stofa, da man jo får en tilfældig ipadresse med et fonmodem... Husker måske forkert..
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 21:44 #22
kan vi ikke bare dræbe ham?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 21:44 #23
Hvis han ikke har fast IP kan han ikke logges.

Anyway er jeg ikke ude på at få smidt ham ud og nakke ham fuldstændigt - Han kommer skam bare igen. Næ, kan jeg/vi derimod få ham til at overholde reglerne herinde noget bedre er jeg ganske tilfreds.

http://www.fotx.net/nikolajdu/
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 21:46 #24
hvem tar\' hjem til psykopaten og dræber ham?

gratis billeter til henrettelsen af psychopath kom og køb!

forresten hedder jeg dimonepigen og ikke simonepigen
Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 21:50 #25
nikolajdu> fejl på din reg.side får flg. fejl:
Fejl: Brugernavne, email adressen eller ICQ # er allerede brugt!

Nu har jeg prøvet med ALT og den siger det samme hver gang!

Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 21:50 #26
dimonepigen> ramte bare forkert på keyboard. Sorry!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 21:53 #27
Hvor henne hotpop? fotX.net?
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 22:02 #28
i orden kammer-rotte som de store fede idioter siger...
Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 22:06 #29
nikolajdu> jeps!
Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 22:06 #30
dimonepigen> *gg*
Avatar billede hotpop Novice
11. marts 2001 - 22:10 #31
nikolajdu> vender tilbage i morgen. min søn (5 mdr.) kan ikke sove, han har mavekneb.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 22:11 #32
Hotpop - Mystisk jeg får ingen fejl. Måske du skal have slettet et par Cookies, tdaugaard har tidligere omtalt den som værende et problem af og til.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 22:12 #33
Jeg hopper også af nu. Kan i hygge og god bedring til sønneke.
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
11. marts 2001 - 22:26 #34
god bedring gamle las...

jeg går også i seng nu...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. marts 2001 - 17:38 #35
psychopath slettes.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. marts 2001 - 17:44 #36
nice. :)