Avatar billede freehelp Praktikant
08. november 2004 - 08:51 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Peer to peer

Finder der en opsætning guide til dette?
Avatar billede screem_brille Novice
08. november 2004 - 08:57 #1
Det kommer jo helt og andeles an på hvilken prorokol du vil benytte ?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. november 2004 - 09:03 #2
Det er så det jeg skal finde udaf :)

Området er nyt for mig, så ville se om der fandtes en guide
Avatar billede screem_brille Novice
08. november 2004 - 10:16 #3
Det nemmeste må nok være at søge på google efter p2p og når du så har fundet et P2P netværk som opfylder dine behov, så kan du undersøge mere om opsætning af det ønskede netværk(mere præcist kan jeg ikke svare lige nu, da der findes et hav af forskellige modeller)
Avatar billede nico83 Nybegynder
08. november 2004 - 10:20 #4
http://www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/tutorials/3/1/

http://www.makeitsimple.com/how-to/simple.htm

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/Windows%20XP%20-%20Opstilling%20af%20switch%20og%20tilkobling%20til%20computere.pdf

Ovenstående burde kunne hjælpe dig...det er utroligt let at sætte et "Peer2peer" netværk... 2 computere kan kobles sammen via et krydset netkabel og ved brug af TCP/IP protokollen... Hvis det skal være flere brugere kan du dele netværket op med en Hub eller Switch....

Håber du kunne bruge det til noget...?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. november 2004 - 10:55 #5
Det skal være omkring 4 PCére og to af dem skal smide som DHCP
Avatar billede screem_brille Novice
08. november 2004 - 13:13 #6
hvorfor vil du dog have 2 DHCP servere ? de vil konflikte med hinanden, det er nemmere at køre uden når det er så få computere, eller give en længere lease tid, så selvom DHCP serveren er nede, så har de stadig deres IP og andre relevante oplysninger.
Avatar billede freehelp Praktikant
08. november 2004 - 13:20 #7
Kommer jo an på om de køre på samme netværk ikke

Jeg kan godt det andet - det er ikke det jeg søger råd til
Avatar billede screem_brille Novice
08. november 2004 - 13:33 #8
ok, men kender ike lige til nogen p2p netværk som ikke alle kræver et virkende netværk, så på det område er DHCP og lignende ikke aktuelt (det skulle gerne virke allerede inden)
Avatar billede freehelp Praktikant
09. november 2004 - 13:20 #9
smid et svar alle mand
Avatar billede screem_brille Novice
09. november 2004 - 14:43 #10
Var så lidt