Avatar billede mickk Nybegynder
07. november 2004 - 22:42 Der er 5 kommentarer

Forskellige brugere/computere med Outlook

Vi er ved at have en 4 computere i huset og vil gerne have sådan at man ikke henter andre's emails ned på samme computer når man Modtag/Send'er. Men kan ikke lige regne ud hvordan man laver det.

Er der nogen form for Guide til sådan noget nogen steder, eller er der nogen der kan forklarere mig hvordan man evt. laver forskellige brugere med passwords eller noget.
Avatar billede kalp Novice
07. november 2004 - 22:44 #1
man kan jo simpelt nok bare lade være med at lade OutLook huske ens password
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2004 - 07:20 #2
Der skal oprettes regler for hver enkelt bruger.
Her er en guide til Outlook Express, ved ikke hvordan man gør i Outlook.
Det er sikkert noget lignende.

Åbn Outlook Express på din bruger
1. Funktioner
2. Meddelelsesregler
3. Post
4. Postregler
5. Ny
6. Under "Vælg betingelserne for reglen" sætter du flueben i "Hvor linien Til indeholder personer"
7. Under "Vælg handlingerne for regler" sætter du flueben i "Hent den ikke fra serveren"
8. Under "Beskrivelse af regel" klikker du på understregningen og skriver de E-mail adresser den ikke skal modtage.
9. Ok
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:21 #3
luk?
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 14:56 #4
mickk>> luk?
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 15:23 #5
mickk>> Du savnes i forumet