Avatar billede ezpin Nybegynder
07. november 2004 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til installation af keyboard på IBM R40

Kære eksperter.

Jeg har et lidt mærkværdigt problem med min IBM laptop. Jeg har prøvet at installere et ps/2 keyboard med en USB omformer, uden held. Nu har jeg så droppet den ide, og købt et USB keyoard, men efter ejg har rodet med det der ps/2 keyboard er det 'indbyggede' beyboard i computeren blievet underligt (f.eks. skriver '2' når man taster 'k' og mere i den dur). Håber i kan hjælpe derude.

Venlig Hilsen
Esben
Avatar billede percilidax Nybegynder
07. november 2004 - 16:44 #1
Du har fået slået NUMLOCK til med det eksterne keyboard.

Problem: A number appears when you type a letter.

Solution: The numeric lock function is on. To disable it, press and hold Shift;
then press NumLk.
Avatar billede ezpin Nybegynder
07. november 2004 - 17:40 #2
haha, hvem skulle have troet det var så simpelt?! Tusind Tak for hjælpen.