Avatar billede jmax Nybegynder
07. november 2004 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Økologisk gårdbutik

Hej jeg er ved at designe en hjemmeside til en økologisk gård butik, hvad synes i om designet, hvad kan jeg gøre bedre osv.?

link: http://maxerne.dk/oeko/

På forhånd tak.
Avatar billede cob Nybegynder
07. november 2004 - 14:15 #1
I mozilla Firefox er det hele MEGET småt og vensterstillet....
Avatar billede cob Nybegynder
07. november 2004 - 14:16 #2
Det er ikke økologi og gårdhygge eller bondeidyl der er det første man tænker på - og det burde sådan en side måske udtrykke tydeligere...
Avatar billede weblex Nybegynder
07. november 2004 - 14:27 #3
Jeg ville lave designet i stil med det her:

http://www.templatemonster.com/website-templates/1412.html

c",)
Avatar billede b_ball Nybegynder
07. november 2004 - 17:50 #4
Top billedet er for mørkt. Den blå farve har ikke noget med natur og økologi at gøre det første jeg tænker på når jeg ser den er Venstre(ikke en god tanke)...

Der er ikke noget navn på siden. Hvad hedder den side jeg er gået ind på ??
Avatar billede gitte_lea Nybegynder
07. november 2004 - 19:52 #5
Top billede og menu virker alt for dominerende. Det, at alt farve og tyngde er centreret i toppen bevirker, at alt fokus og havner der.

Et lille hvidt mellemrum, der adskiller billede og blå menu vil hjælpe lidt på det visuelle udtryk.

Få nogle farver og blikfang ned i teksten fx. vha. billeder, der refererer til teksten. På den måde får du også teksten mere opdelt og den vil måske virke mere "spiselig" for brugeren.
Avatar billede gagarin Nybegynder
09. november 2004 - 00:47 #6
Luft skal der til...
...luft over topmotivet (som skal gøres lyser og mere lækkert)
...luft mellem tekst-linjerne
...lidt luft mellem bokstaverne ville også lette udtrykket

og så - mere ØKO!! Blå er for business-agtigt
min erfaring siger mig dette:
er du sikker på at der kommer så meget tekst? Prøv at forestille dig halvdelen! Designet skal laves så det passer til indholdet og afsenderen! Og absolut ikke ligne noget vi har set før.
Avatar billede jmax Nybegynder
10. november 2004 - 10:38 #7
Så har jeg accepteret alle svarende, tak for hjælpen :)