Avatar billede kingnothing Nybegynder
06. november 2004 - 22:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kender nogen Win32.Autoloader?

Hej experter
er der nogen der kender Win32.Autoloader og ved om det er noget der skal være der, eller om det er noget skidt??
Fandt en tysk side om det men fatter ikke en meter tysk så jeg håber lidt nogen af jer ved det...
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 22:52 #1
Umiddelbart vil jeg sige skidt, du får lige en vejledning, så må vi se om ikke vi kan få det opklaret.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. november 2004 - 23:00 #2
Det ser ud til at E-Scan finder den, men ikke kalder den for en virus, men et "tool". Hvis det var snavs, var den blevet slettet eller omdøbt. Som jeg ser det, kan du tage det helt roligt. Du kan da prøve at finde den, og se hvad det er for noget ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. november 2004 - 23:01 #3
Argh, nu igen Fromsej, sorry ;)
Avatar billede kingnothing Nybegynder
06. november 2004 - 23:02 #4
Der er et lille problem , det er ikke på min maskine, men fik ham til at køre hjt og har lige sat ham til at starte med at opdatere windows..
Avatar billede kingnothing Nybegynder
06. november 2004 - 23:06 #5
nå forevernewbie kendte den, det siger jeg videre
takker
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 23:06 #6
forevernewbie>>Helt OK, så er vi da mindst to til at tjekke, eller til Tango vælg selv. ;o)
Avatar billede hexya Nybegynder
06. november 2004 - 23:12 #7
Hej forever (vinke vinke :^) kan jeg få dig til at kigge på min log?
(men må man nu også det :^o)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. november 2004 - 23:20 #8
Hej hexya (vinke tilbage ;) Ja, det kan jeg da godt, Men som du siger, må man det ? Det er jeg da ikke helt sikker på. Ehh, hvor er den ?
Avatar billede hexya Nybegynder
06. november 2004 - 23:22 #9
Kommer om to sekunder med adressat :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
06. november 2004 - 23:38 #10
nå ja, to sekunder eller 20 minutter, er det ikke det samme? Nu er den der "Virus"